Υπάλληλος Επισιτιστικού Τομέα (σερβιτόρος εστιατορίου/ μπαρ/ συνεδρίων)

Η Πιστοποίηση αφορά τους υπαλλήλους (Σερβιτόροι ή  αλλιώς Τραπεζοκόμοι) οι οποίοι γνωρίζουν την εστιατορική τέχνη και τους κανόνες γαστρονομίας – οινολογίας και σερβίρουν φαγητά και ποτά στους πελάτες που συχνάζουν σε χώρους εστίασης - αναψυχής (ξενοδοχεία, εστιατόρια, επιχειρήσεις κέτερινγκ, αναψυκτήρια, λέσχες, οργανισμούς, καφετέριες κ.λ.π.).

  • Προϋποθέσεις συμμετοχής
  • Διαδικασία Πιστοποίησης
  • Οφέλη

Οι επαγγελματίες που επιθυμούν να συμμετάσχουν στον εξεταστικό μηχανισμό του Σχήματος θα πρέπει:

  1. να έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον το 18ο έτος της ηλικίας τους,
  2. να είναι απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
  3. να διαθέτουν επαγγελματική εμπειρία ενός (1) έτους σε σχετική θέση εργασίας (αν η επαγγελματική εμπειρία των υποψηφίων είναι μικρότερη από ένα έτος, τότε αυτοί κατατάσσονται στο Βασικό Επίπεδο της συγκεκριμένης Ειδικότητας)

Ο εξεταστικός μηχανισμός του σχήματος αποτελείται από θεωρητική και πρακτική εξέταση.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των εξετάσεων, στον επαγγελματία απονέμεται πιστοποιητικό συμμόρφωσης, τετραετούς διάρκειας. Κατά τη διάρκεια της πιστοποίησης, ο επαγγελματίας υποχρεούται να τηρεί τις δεσμεύσεις του και τον Κώδικα Δεοντολογίας του σχήματος.

Για το συγκεκριμένο σχήμα δεν απαιτείται επιτήρηση, ενώ για να διατηρηθεί η πιστοποίηση και την επόμενη τετραετία, ο επαγγελματίας υποχρεούται να επανεξεταστεί.

Το κύρος και η αξιοπιστία της TÜV AUSTRIA HELLAS εγγυώνται στον πιστοποιημένο επαγγελματία την αναγνωρισιμότητα του επιπέδου των προσόντων του στην αγορά εργασίας ενώ, το Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης, του διασφαλίζει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα κατά τη διαδικασία επιλογής προσωπικού, από ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις.

Ο Πιστοποιημένος από την TÜV AUSTRIA HELLAS επαγγελματίας:

  • κατοχυρώνει την επαγγελματική του ταυτότητα,
  • αποδεικνύει τεκμηριωμένα την καταλληλότητα των επαγγελματικών προσόντων του,
  • αποκτά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην παγκοσμιοποιημένη αγορά εργασίας και
  • ενισχύει την εμπιστοσύνη των πελατών ή των εργοδοτών του