Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας στις Υπηρεσίες Υγείας (ΕΝ 15224)

Σύντομη περιγραφή

Το πρότυπο EN 15224:2016, αφορά στην εφαρμογή συστήματος διαχείρισης ποιότητας, για οργανισμούς παροχής υγειονομικής περίθαλψης.

Αναλυτική περιγραφή

Το εν λόγω πρότυπο, ενσωματώνει πλήρως τις απαιτήσεις του ISO 9001:2015, με πρόσθετες απαιτήσεις για την παροχή υπηρεσιών υγείας, όπως αυτή της διαχείρισης της κλινικής διακινδύνευσης, στο πλαίσιο της διεργασιακής προσέγγισης.

Το ΕΝ 15524:2016 αναγνωρίζει έντεκα βασικούς παράγοντες ποιότητας, οι οποίοι πρέπει να τηρούνται (όπου υπάρχει εφαρμογή), ως αποτέλεσμα της εφαρμογής κλινικών διεργασιών.

Οι έντεκα αναγνωρισμένοι παράμετροι ποιότητας στο πλαίσιο αυτό είναι:

  • καταλληλότητα, ορθότητα παροχής υπηρεσιών υγείας,
  • διαθεσιμότητα,
  • συνέχεια της περίθαλψης,
  • αποτελεσματικότητα,
  • αποδοτικότητα,
  • ίση μεταχείριση,
  • παροχή υπηρεσιών υγείας που βασίζεται σε, τεκμήρια/γνώσεις
  • παροχή υπηρεσιών υγείας επικεντρωμένη στον ασθενή, συμπεριλαμβανομένης της φυσικής, ψυχολογικής και κοινωνικής αρτιότητας,
  • συμμετοχή του ασθενούς,
  • ασφάλεια του ασθενούς και
  • έγκαιρη φροντίδα και προσβασιμότητα υπηρεσιών.

Ποια είναι η διαδικασία της πιστοποίησης;

Κανονισμός πιστοποίησης

Σε ποιους φορείς και επιχειρήσεις απευθύνεται;

Η πιστοποίηση απευθύνεται σε όλους τους οργανισμούς παροχής υπηρεσιών υγείας όπως πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια παροχή ιατρικής φροντίδας, νοσοκομεία, κλινικές, υπηρεσίες αποκατάστασης υγείας ή ανακουφιστικής φροντίδας, υπηρεσίες υγείας ασθενών με χρόνια νοσήματα, κέντρα υγείας, διαγνωστικά κέντρα, ιατρεία, οδοντιατρεία, φαρμακεία, οίκοι ευγηρίας οργανισμοί παροχής υπηρεσιών φροντίδας σε άτομα με ειδικές ανάγκες κ.ά.

Ποια είναι τα οφέλη από τη λήψη της πιστοποίησης;

Τα πλεονεκτήματα από την εφαρμογή και την Πιστοποίηση ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με το ΕΝ 15224:2016 είναι:

  • Επίδειξη της ικανότητας του Συστήματος Διαχείρισης να διασφαλίσει ότι η επιχείρηση ικανοποιεί τις νομοθετικές, κανονιστικές και συμβατικές απαιτήσεις που αφορούν στις υπηρεσίες της. 
  • Βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες – ασθενείς, μέσω της εφαρμογής κλινικών διεργασιών και κλινικής διακινδύνευσης
  • Μείωση των παραπόνων ασθενών – συνοδών, μέσω της μελέτης ανατροφοδότησης της ικανοποίησης και των προσδοκιών των πελατών/συνοδών και εφαρμογής διορθωτικών και προληπτικών ενεργειών
  • Μείωση του διαχειριστικού κόστους
  • Περιορισμός των ιατρικών και νοσηλευτικών λαθών, μέσω της εφαρμογής κλινικών πρωτοκόλλων, παρακολούθησης και αξιολόγησης κλινικών δεικτών
  • Συνεχής επιμόρφωση και ευαισθητοποίηση του προσωπικού
  • Βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος, μέσω της εφαρμογής τυποποιημένων διαδικασιών
  • Κάλυψη απαίτησης των ποιοτικών κριτηρίων βάσει ΕΟΠΠΥ
  • Ενίσχυση του ανταγωνιστικού προφίλ της μονάδας υγείας

Σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ για την πιστοποίηση;

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, Υπεύθυνη Επικοινωνίας: κ. Άννα Τοπαλτζίκη, τηλ.: 210 5220920, εσωτ.2064

    Παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να κατεβάσετε το Gamification Primer μας

      Please fill the form bellow to download our Gamification Primer