• Ελληνικα
    • Αγγλικα

ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΙΣ 2ου ΜΕΡΟΥΣ

Σύντομη περιγραφή

Η μείωση του κινδύνου για τη διάθεση μη αποδεκτών προϊόντων ή/ και υπηρεσιών και οι συνθήκες διαφάνειας είναι οι κύριοι στόχοι των Επιθεωρήσεων Δευτέρου Μέρους.

 

Συνοπτική περιγραφή

Η εξοικονόμηση κόστους και η επιδίωξη για προστιθέμενη αξία μπορεί να οδηγήσει πολλούς μεγάλους οργανισμούς και βιομηχανίες στη σύγχρονη προσέγγιση της αξιοποίησης Επιθεωρήσεων Δευτέρου Μέρους, με κύριο σκοπό την αξιολόγηση των προμηθευτών τους (υφιστάμενων ή νέων) και την τεκμηριωμένη επαλήθευση της ικανότητάς τους να ανταποκριθούν σε συμφωνημένες απαιτήσεις.

 

Η βάση της λειτουργίας ενός σχήματος επιθεωρήσεων δευτέρου μέρους είναι πάντοτε ένα Πρωτόκολλο Επιθεώρησης με τα εξής βασικά στοιχεία:

  1. Χαρακτηριστικά και στοιχεία επιθεώρησης:
  • Είδος επιθεώρησης
  • Συχνότητα επιθεωρήσεων
  • Σύστημα αξιολόγησης και σκοπός επιθεώρησης
  1. Το πρωτόκολλο της επιθεώρησης:
  • Κριτήρια επιθεώρησης
  • Η λεπτομέρεια και η έκταση των πληροφοριών της επιθεώρησης
  • Σύστημα αξιολόγησης των αποτελεσμάτων
  • Σύστημα εκθέσεων-αναφορών
  1. Διαχείριση και έλεγχος αποτελεσμάτων:
  • Κοινοποίηση και παραλήπτες αποτελεσμάτων
  • Λεπτομέρεια και είδος πληροφοριών των αποτελεσμάτων

Σε ποιους φορείς και επιχειρήσεις απευθύνεται;

Η πρακτική είναι εφαρμόσιμη σε εταιρείες παραγωγής ή παροχής υπηρεσιών και οποιουδήποτε αντικειμένου.

Μπορεί να εφαρμοσθεί:

  • στην αξιολόγηση προμηθευτών και συνεργατών
  • σε εταιρείες με μεγάλη γεωγραφική διασπορά και κοινή δραστηριότητα π.χ. καθεστώς franchise.

 

Ποια είναι τα οφέλη της υπηρεσίας;

  • Βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας
  • Παρακολούθηση ή/και επαλήθευση της αξιοπιστίας ενός προμηθευτή απέναντι σε συμβατικές υποχρεώσεις
  • Ενίσχυση της διαφάνειας σε εφαρμοσμένες πρακτικές παραγωγής προϊόντων
  • Μείωση των πιθανοτήτων για διάθεση προϊόντων εκτός προδιαγραφών

Στόχοι και χρήση αποτελεσμάτων των επιθεωρήσεων δευτέρου μέρους:

  • Τεκμηρίωση αποφάσεων προμήθειας
  • Επιλογή προμηθευτή
  • Συνέχιση/ανανέωση/επέκταση μιας υφιστάμενης συνεργασίας
  • Βάση μιας εμπορικής διαπραγμάτευσης

 

Σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ για την πιστοποίηση;

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, Υπεύθυνη Επικοινωνίας: κ. Άννα Τοπαλτζίκη, τηλ.: 210 5220920, εσωτ. 187