Boutique Hotel
Σύντομη περιγραφή
Το Σήμα «Boutique Hotel» αναδεικνύει τον πρωτοποριακό σχεδιασμό και την ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών φιλοξενίας στη χώρα μας, δημιουργώντας νέες τάσεις στο τουριστικό γίγνεσθαι. Απευθύνεται σε μικρά ξενοδοχεία με δυναμικό ύφος & ξεκάθαρη διαφοροποίηση ως προς την αισθητική, τις παροχές και τις υπηρεσίες τους. Κάθε ενταγμένο ξενοδοχείο στο σήμα “Boutique Hotel” είναι, εξ ορισμού, διαφοροποιημένο, ωστόσο, τα ξενοδοχεία αυτής της κατηγορίας μοιράζονται κοινά χαρακτηριστικά, όπως:
- το μικρό μέγεθος
- η ιδιαίτερη αισθητική,οι μοναδικές παροχές & υπηρεσίες τους.
Αναλυτική περιγραφή
Τα 3 βασικά γνωρίσματα ενός Boutique ξενοδοχείου, αντιστοιχούν στις 3 βασικές συνιστώσες ένταξης στο Σήμα “Boutique Hotel”:
- Μικρό μέγεθος καταλύματος: H μικρή δυναμικότητα επιτρέπει στον επισκέπτη να εξοικειωθεί γρήγορα με το περιβάλλον και να απολαύσει τη φιλοξενία. Το σήμα αφορά σε ξενοδοχειακά καταλύματα, κατηγορίας 3* αστέρων και άνω, με δυναμικότητα έως 60 δωμάτια.
- Όραμα: Το Concept Σχεδιασμού του ξενοδοχείου υπηρετεί ένα όραμα που διαπερνά όλες τις πτυχές λειτουργίας του (δωμάτια, εστίαση, αναψυχή). Το σήμα αφορά στα ξενοδοχειακά καταλύματα που πληρούν τις προδιαγραφές Αναγνώρισης του Concept Σχεδιασμού ως Boutique Hotel,
- Παροχές & Υπηρεσίες: Ο επισκέπτης απολαμβάνει παροχές και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Το σήμα αφορά ξενοδοχειακά καταλύματα που προσφέρουν ένα ελάχιστο πακέτο αναβαθμισμένων παροχών και υπηρεσιών, μέσα από τη διενέργεια επιτόπιου ελέγχου.
Ποια είναι η διαδικασία της πιστοποίησης;
Η διαδικασία χορήγησης του σήματος «Boutique Hotel» περιλαμβάνει τα παρακάτω βήματα:
Σε ποιους φορείς και επιχειρήσεις απευθύνεται;
Η αξιολόγηση για το Σήμα «Boutique Hotel» απευθύνεται σε όλες τις ξενοδοχειακές μονάδες με δυναμικότητα έως 60 δωμάτια, που διαθέτουν ΕΣΛ/Γνωστοποίηση και σχετικό Πιστοποιητικό Κατάταξης κατηγορίας 3* αστέρων και άνω.
Ποια είναι τα οφέλη από τη λήψη της πιστοποίησης;
To Σήμα “Boutique Hotel” λειτουργεί ως ένα μέσο αναγνώρισης, διάκρισης και προώθησης των ξενοδοχειακών μονάδων που προσφέρουν «διαφοροποιημένη εμπειρία διαμονής» στους πελάτες τους. Πρόκειται για ένα brand που υποστηρίζεται διαρκώς και μπορεί να προσδώσει προστιθέμενη αξία σε μία τουριστική επιχείρηση καθώς:
- Αυξάνει την ενεργή ζήτηση, δεδομένου ότι η προσωποποιημένη διαμονή αποτελεί μια από τις κυρίαρχες τάσεις διεθνώς.
- Παρέχει επαρκή διαφοροποίηση από τα αυτοαποκαλούμενα boutique ξενοδοχεία.
- Ικανοποιεί τις ανάγκες και τα ζητούμενα των πελατών, ενώ δημιουργεί ευκαιρίες επαναλαμβανόμενης πελατείας μέσω των πιστοποιημένων παροχών και υπηρεσιών.
- Προσφέρει πρόσθετα οφέλη μέσα από ένα διαρκώς διευρυνόμενο δίκτυο συνεργατών, καθώς και ειδικά προνόμια μέσα από το ολοκληρωμένο πρόγραμμα ανταποδοτικότητας του ΞΕΕ (forum, τηλεοπτική προώθηση, προβολή μέσω ειδικής δικτυακής πύλης, on line reporting tools, αφιερώματα, συμμετοχή σε εκθέσεις, θεματικές δράσεις).
- Επιπρόσθετα, η απόδοση 200 μορίων για την κατάταξη της ξενοδοχειακής μονάδας σε κατηγορίες αστέρων, αποτελεί σημαντικό κίνητρο για την ενσωμάτωση της εν λόγω υπηρεσίας στις παροχές μιας δομής φιλοξενίας.
Η επιλογή της TÜV AUSTRIA HELLAS για την αξιολόγηση του προγράμματος «Boutique Hotel» του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας:
- οδηγεί στην αξιολόγηση με την υπευθυνότητα, την αμεροληψία και το κύρος του οργανισμού μας.
- προσδίδει προστιθέμενη αξία στην τουριστική επιχείρηση μέσα από την αξιοπιστία και τη δύναμη που αντανακλά το όνομα και σήμα μας (brand name).
- προσφέρει τη δυνατότητα σε Επιχειρήσεις του τουριστικού χώρου για ολοκληρωμένες λύσεις μιας στάσης (one stop shop) παρέχοντας διαπιστευμένες υπηρεσίες επιθεώρησης, πιστοποίησης και εκπαίδευσης για την καθολική κάλυψη των αναγκών και τη διασφάλιση των δραστηριοτήτων τους.
Σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ για την πιστοποίηση;
Υπεύθυνη Τμήματος Πιστοποίησης Υπηρεσιών Τουρισμού: Θεανώ Μπάκα, τηλ. 210 5220920, εσωτ. 2006
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Άννα Τοπαλτζίκη, τηλ. 210 5220920 εσωτ. 2064